Tanzania - Reisverslagen van Arlene - WaarBenJij.nu Tanzania - Reisverslagen van Arlene - WaarBenJij.nu

Tanzania

Ik ga samen met Fanny 2 weken reizen door Tanzania en Zanzibar!
Back to Africa!

28 Mei 2010

De eerste excursie
Arlene

Ik ben Arlene, 25 jaar en ben nu 4de jaars student Social Work, SPH... In 2009 ben ik mei voor het eerst zelf gaan reizen, eerst een maandje vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika en daarna traveling and exploring, dit was echt een super ervaring! Daarna op vakantie geweest met m'n vader naar Marokko, en daarna ben ik zelf nog weer terug gegaan naar Marokko voor weer 2 weken. In 2010 weer begonnen met school dus was even iets minder reizen maar ik ben nog even 2 weken op Zanzibar geweest en wat andere tripjes tussendoor :)En nu kwam er de mogelijkheid om een stage in het buitenland te doen en het lijkt me heerlijk dit in een warm/mooi/cultureel en interessant land te kunnen doen! Ik ben terug gegaan naar Zuid Afrika maar naar een gedeelte waar ik nog niet ben geweest, Port Elizabeth ligt aan de zuid-oost kust van Zuid Afrika. Het was een bijzondere ervaring om hier mijn stage en tijd door te mogen brengen. Ik mijn reisverslagen geloof ik hiervan allemaal verwijderd omdat organisaties dit lazen en mij hierop commentaar gaven en omdat ik dit als vervelend heb ervaren heb ik ervoor gekozen familie en vrienden de verhalen te mailen...