strandje - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Arlene - WaarBenJij.nu strandje - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Arlene - WaarBenJij.nu

strandje

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

30 Mei 2010 | Tanzania, Dodoma

Vandaag met de taxi naar Bwejuu, we hebben een geweldige bungalow, nog dichterbij het strand, nu maar 5m verwijderd! Het is prachtig en de eigenaar is ook super vriendelijk!
Dit keer spreekt hij nog Nederlands ook, heel gezellig, we zijn de enige gasten hier dus kunnen lekker kletsen.
Vandaag een dagje schaduw gehad, boekje gelezen, we hebben een henna op onze had geschilderd gekregen en ik heb hier een kokosnoot gekocht.
Deze werd even voor mij uit de boom gehaald, erg veel sap en de inhoud was een beetje zacht... different maar wel lekker.
Nu mochten we even meerijden naar het dorpje Paje met de eigenaar en konden we even hier rond kijken...
We vermaken ons prima hier =)
Morgen gaan we met de dalladalla naar Jozani Forrest, aapjes kijken =)

Ik hoop dat de regen bij jullie ook snel ophoudt, of dat het net zulke tropische buitjes zijn als hier...

liefs

  • 31 Mei 2010 - 14:25

    Ellen:

    Kom op met die foto's hhahaha...!
    je maakt ons nieuwsgierig!

    xxx

  • 31 Mei 2010 - 15:29

    Papa:

    Lekkerrrr!
    Ik wil ook met een kokosnoot onder een boom zitten aan het strand, met een boekie!
    Bofkont, goed geregeld hoor! X

  • 01 Juni 2010 - 09:50

    Marein:

    Mambo, Kwema?
    Safi sana njini na fourai pwani!
    Mooi om te lezen dat jullie et daar zo naar je zin hebben, stik jalours natuurlijk, zeker nu ons ma ook weer thuis is met alle verhalen:).
    Nooit echt fan geweest van het sap van een rauwe kokosnoot, maar ieder zijn smaak.
    Hoe was Jozani? veel aapjes gezien en gefotografeerd, anders moet je ff bij Suus langsgaan die heb er nog een paar honderd foto's:P.
    Have fun. Greetz X

  • 01 Juni 2010 - 11:32

    Elise:

    oeww dat klinkt wel heel erg lekker allemaal! Mm.. ik ga straks weer werken..

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Arlene

Ik ben Arlene, 25 jaar en ben nu 4de jaars student Social Work, SPH... In 2009 ben ik mei voor het eerst zelf gaan reizen, eerst een maandje vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika en daarna traveling and exploring, dit was echt een super ervaring! Daarna op vakantie geweest met m'n vader naar Marokko, en daarna ben ik zelf nog weer terug gegaan naar Marokko voor weer 2 weken. In 2010 weer begonnen met school dus was even iets minder reizen maar ik ben nog even 2 weken op Zanzibar geweest en wat andere tripjes tussendoor :)En nu kwam er de mogelijkheid om een stage in het buitenland te doen en het lijkt me heerlijk dit in een warm/mooi/cultureel en interessant land te kunnen doen! Ik ben terug gegaan naar Zuid Afrika maar naar een gedeelte waar ik nog niet ben geweest, Port Elizabeth ligt aan de zuid-oost kust van Zuid Afrika. Het was een bijzondere ervaring om hier mijn stage en tijd door te mogen brengen. Ik mijn reisverslagen geloof ik hiervan allemaal verwijderd omdat organisaties dit lazen en mij hierop commentaar gaven en omdat ik dit als vervelend heb ervaren heb ik ervoor gekozen familie en vrienden de verhalen te mailen...

Actief sinds 04 Maart 2009
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 36618

Voorgaande reizen:

25 Mei 2010 - 09 Juni 2010

Tanzania

04 Mei 2009 - 23 Juli 2009

Mijn eerste reis

17 April 2009 - 26 April 2009

wintersport

Landen bezocht: